LG RC8055AP2Z

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 145 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RC8055AP2Z op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Woutertje1978 26-02-2014

Zeer energiezuinig
Was is goed droog, ook handig om schoenen te drogen. Ook ideaal om het water te hergebruiken als demiwater

Baeyens Simons 19-02-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Super mooie machine, nieuwste technologie. Na aankoop wasmachine T149F waren wij zo onder de indruj van de vormgeving en kwaliteit dat we de bijhorende warmtepomp droger hebben aangekocht enkele dagen later.

Bespaart ons ook ca 200 euro op de energie rekening TOP

PareltjePooh 13-02-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Na een lange periode zonder droogkast te zitten ben ik uitermate content dat ik nu in het bezit ben van deze prachtige machine! Het is een droogkast met een mooi uitzicht en met vele programma's geschikt voor elk type kledij. Je kan er zelfs heel delicate kledij en schoenen mee drogen door het horizontale hulpstuk. De wasmachine van LG is heel gebruiksvriendelijk en het melodietje dat het speelt op het einde van het programma vinden de kinderen geweldig. De droogkast is een grote hulp daar ik ook de was van mijn ouders en toekomstig baby'tje zal doen. Ik heb speciaal voor deze droogkast gekozen voor de weinige decibels en de grote ton biedt ook de mogelijkheid om de donsdekens te drogen. Een droogkast met warmtepomp is energiezuiniger en het water dat wordt opgevangen, kan op zijn beurt weer gebruikt worden in het strijkijzer. Een aanrader eveneens het wasmachine van LG F147T.

Baboab 07-02-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

De machine nog maar een paar dagen in huis en toch al heel tevreden. De machine doet wat hij moet doen: drogen! Het wasgoed is echt droog als het programma afgelopen is. Er zijn dan ook meer dan genoeg programma's die je kan aanpassen aan je wasgoed. Daarnaast is de machine ook zeer stil tijdens het drogen. Mooi meegenomen is het rekje dat je in de machine kan plaatsen om schoenen of delicate kledingstukken te drogen.

Herman1107 05-02-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Reeds eerder de wasmachine 11 kg met hetzelfde design gekocht. Prachtig apparaat, geleverd met aansluiting aan de afvoer en bevestigingsplaatjes voor wasmachine. Extra grote trommel met led-verlichting. Programma's voor alle soorten was, aan te passen met allerlei extra mogelijkheden. Machine wordt amper warm aan de buitenzijde en kan op slot, veilig voor kindjes. Eveneens houder bijgeleverd voor het drogen van wol en/of sportschoenen. Aanrader !

Kenneth1974 04-02-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Prachtig toestel, uitstekende droogresultaten, snel en zéér geruisloos.

Een tip: vermeldt beter dat de verbindingsstukjes voor stapeling op een wasmachine bijgeleverd worden, want ik wist dat niet en heb een standaard verbinding gekocht.

Klara J 30-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Heb de droger nu twee dagen in gebruik en het droog resultaat is perfect. Vermits mijn wasmachine slechts 7 kg aankan steekt hij niet helemaal vol en is hij heel snel klaar.Klein minpuntje omdat het beddengoed op een balletje gedraaid was ,dus beetje twijfels over het alternerend draaien.Mogelijkheden genoeg en heel gemakkelijk in gebruik.De vormgeving is best wel mooi maar al die blinkende delen hebben geen voordelen.(vingerafdrukken)Waar ik me ook wat zorgen over maak , is de wel zeer klein uitgevallen pluizenzeef. Vrees dat wanneer ik pluizige dekentjes ga drogen waar af en toe toch ook nog wat kattenhaar in achtergebleven is na het wassen ,de pluizen zeef zal verzadigd zijn voor het einde van het programma.Zal na die test mijn review nog eens updaten dan. Voor de rest alles top...!

ToonVP 27-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Dit toestel heeft ons in de verleiding gebracht door zijn esthetische vormgeving en omdat het een zuinige condensatie warmtepomp was. Wanneer het toestel in gebruik werd genomen bleek de handleiding zeer gebruiksvriendelijk te zijn. Het toestel maakt niet te veel lawaai en inderdaad het verbruik is zeer laag zeker wanneer we de eco toets gebruiken. Een extra handigheid is de toets makkelijk strijken en strijkdroog signaal dat men kan indrukken. Wanneer men dit signaal hoort kan men de te strijken was eruit nemen en het toestel verder laten drogen tot het gewenste resultaat.

Marijke31 20-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Handig in gebruik, groot laadvermogen(tot 8 kg)- ideaal voor grote gezinnen.

Nadeel: bij het einde van het droogprogramma krijg je een signaal, dit wordt niet meer herhaald, je 'vergeet' dat je was in de droogkast zit.

Sjannie Bakermans 19-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Dit apparaat is een zeer gebruiksvriendelijke droogkast met een dubbele gebruiksmogelijkheid en een enorme keuze aan programma's. Ook de vulopening is voldoende groot.

PDM 19-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Enkele jaren geleden een wasmachine LG gekocht en tot op heden zeer tevreden, dus nu was de droger aan vervanging toe en was de keuze vlug gemaakt. Vormgeving en gebruikseenvoud zijn gelijkwaardig, het resultaat lijkt ons na een korte gebruiksperiode uitstekend.Klein minpuntje is misschien dat voor een optimaal resultaat een ruimte van 30cm achter het toestel vereist is.

Guilaume 16-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Omdat we erg tevreden waren over de 8 Kg wasmachine en de was ophangen erg tijdrovend was, hebben we dit toestel aangeschaft. De vele keuzemogelijkheden leken wat overrompelend maar na enkele keren gebruik valt het eigenlijk heel goed mee. De energiezuinigheid was een belangrijke voorwaarde, maar ook het onderhoudsgemak en de stille werking zijn een absoluut pluspunt. We hebben nog lang niet alles ontdekt en zijn zelfs nu al erg tevreden over dit toestel!

bartje19 15-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Zeer leuk qua vormgevig en al zeer tevreden van de 1ste resultaten. Droogt veel vlugger dan ons vorige model

Dung72 13-01-2014
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Alles komt er verzorgd uit.
de mogelijkheden vergemakkelijkt het werken
het is makkelijk te gebruiken
ik weet niet wat vormgeving betekent.
de duurzaamheid is moeilijk te bepalen, want ik gebruik de droger nog maar enkele dagen.

kathleenP 26-09-2013
Geschreven voor: LG RC8055AP2Z

Toptoestel met grote trommel. Apart rek om schoenen te drogen.
Zeer laag verbruik.
Vroeger altijd Mielefan geweest, LG doet het beter.